تعداد بازدید: 1746

توصیه به دیگران 1

شنبه 13 آبان 1385-0:0

"راهب" در پي استاني تازه

نماينده مردم تنكابن گفت:حل مشكلات ما با تشكيل استاني در غرب مازندران ممكن است.


راهب با اشاره به برگزاري اولين انتخابات هم‌زمان در كشور افزود: "وحدت داخلي در طول تاريخ از عوامل شكست دشمنان كشورمان بوده و هست و در شرايطي كه دشمنان تلاش گسترده‌اي را براي محروم كردن ايران از استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي آغاز نموده‌اند، شركت و حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات اقتضاي امروز وحدت ملي مي‌باشد."

وي اظهار داشت: مهار تورم، رفع بيكاري، توجه به اخلاق و رونق گرفتن علم و فناوري بايد محور تلاش‌هاي دولت در راه خدمت به مردم باشد.

عضو كميسيون كشاورزي مجلس همچنين بر استفاده از ظرفيت‌هاي كشاورزي كشور به خصوص در استان‌هاي شمالي كشور و ايجاد صنايع تكميلي در كنار بخش‌هاي كشاورزي تاكيد كرده و بيان داشت: مازندران از نظر گردشگري خدمات ملي ارائه مي‌دهد و لذا بايد بودجه ملي نيز در اين زمينه دريافت كند. همچنين آزادسازي سواحل شمالي و توجه به حق برخورداري آزاد مردم از اين نعمت خدادادي مي‌تواند كمك بزرگي به رفع مشكلات استان‌هاي شمالي به خصوص مازندران كند.

راهب در ادامه به مشكلات ديگر استان مازندران نظير معضل زباله در استان، مشكلات استان در بخش راه و ترابري، كمبود امكانات مناسب براي پذيرايي از گردشگران بي‌شمار استان و نظاير آن اشاره كرده و خواستار رفع آنها شد.

 وي هم چنين خواستار ايجاد يك استان جديد در غرب استان مازندران براي حل بخشي از مشكلات استان شد.(mellat.majlis)



    ©2013 APG.ir